Fællesspisning

Kulturhuset Leopold & Superbrugsen Karise

Kulturhuset Leopold tilbyder i samarbejde med Superbrugsen Karise månedens ret.

Vinafdelingen i Superbrugsen Karise har til arrangementerne valgt to vine, der sælges til fornuftige priser.

Billetter, datoer og priser

I efteråret 2023/foråret 2024, er der fællesspisning i samarbejde med SuperBrugsen i Karise på følgende datoer med angivelse af menuer:

10/10: Klassisk schnitzel med det hele
(bemærk at dette arrangement er en
tirsdag, øvrige fællesspisninger er onsdage)

1/11: Mørbrad gryde m/ ris og salat

13/12: Flæskesteg m/ rødkål, sauce, kartofler og surt

10/1: Dampet torsk m/ senneps sauce, kartofler og klassisk tilbehør og lækre salater.

14/2: Gammeldaws oksesteg m/grov mos, bønnesalat, sauce samt rødbeder og lækre salater.

13/3: Øl braiseret svinekæber m/ grov mos, bønnesalat, sauce samt rødbeder og lækre salater.

17/4: Stegt flæsk m/ persille sovs, kartofler, rødbeder og lækre salater.

Billetter kan købes i Brugsen op til de enkelte arrangementer

Fællesspisning

Billetter

Billetter kan købes i SuperBrugsen Karise eller hos Kulturhuset Leopold

Information

Det vil ikke være muligt at reservere bordplads, men man kan komme i god tid. Døren og baren er åbne fra kl. 17.00

Der vil maksimum kunne være 110 personer til Fællesspisning.

Der vil hver gang blive trukket lod på billetterne